Re: problem z odtwarzaniem dvd+r TDK

Autor: Miroo <miroo75_at_REMOVEIT.o2.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 08:11:42 MET DST

In message unf2d19q6jts961l0dvl1gnt8ul0kcids9@4ax.com, Grzegorz
<niemamadresu@yahoo.com> wrote:
> Jest sobie materiał -- wygląda na to że zajmuje pół płyty.
> Jest sobie niesamowita płytka TDK dvd+r.
>
> Znajoma twierdzi że u niej działa bez problemów.
> Ale u mnie nie działa.

Spróbuj odtworzyć na innym playerze (WinDVD).
U mnie PowerDVD też się wiesza po 5 minutach
(co 5 minut jest nowy rozdział).

Na WinDVD u kumpla działa bez problemu. Na stacjonarnym też.
Po przegraniu na HDD się nie wiesza, ale kompletnie
plącze rozdziały przy przełączaniu (do przodu od razu
z 1 na 5, do tyłu z 5 na 5, itp).
Nie wykluczam błędów w authoringu, bo to film z wesela. Ale
problemy są tylko z drugą płytą (na dwie).

Aha, player w IFOEdicie też się wiesza na kompie z PowerDVD.
Może PowerDVD instaluje jakieś liche/wrażliwe sterowniki/kodeki?

Aha, wykluczam problemy sprzętowe, bo IFOEdit wariuje przy
odtwarzaniu z HDD.

Pozdrawiam
Miroo