problem z odtwarzaniem dvd+r TDK

Autor: Grzegorz <niemamadresu_at_yahoo.com>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 17:37:28 MET DST

Jest sobie materiał -- wygląda na to że zajmuje pół płyty.
Jest sobie niesamowita płytka TDK dvd+r.

Znajoma twierdzi że u niej działa bez problemów.
Ale u mnie nie działa.

1. Odtwarzacz DVD -- zatrzymuje się po ok. 5 minutach. Obraz i dźwięk zastyga.
2. Nagrywara DVD i Power DVD (a także z Windows Media Player) -- zatrzymuje się po
ok. 5 minutach. Obraz i dźwięk zastyga. Tuz przed zatrzymaniem słychać jak urządzenie
przestaje kręcić dyskiem DVD.

Czy ktos może podpowiedzieć co jest nie tak ? Czy to może jednak być źle nagrane ? A
może to zbieg okoliczności że nie działa na 2 różnych urządzeniach ? Nie mam prawie
żadnego doswiadczenia z DVD i nie mam pojęcia gdzie szukać rozwiązania...

--
Grzegorz