Asus DRW-1608P - problemy z odczytem.

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuńto.poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 16:09:42 MET DST

Hej.

Czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z tymi napedami ?
Mam go juz nieco ponad pol roku no i coraz czesciej doskwiera mi problem z
odczytem nagranych plyt DVD.

Uzywam praktycznie w 99,9% plyt TDK DVD-R (jak mi sie uda kupic to tez
DVD+R)

plytki nagrywaja sie bez bledow, nero nic nie raportuje. Natomiast po
wypaleniu nie da sie ich odczytac :( a przynajmniej wiekszosci.

Nieco lepiej jest jak nagram na x4, a na x8 to juz praktycznie mogila.
Wczoraj juz ktorys raz nagralem plytke u kolegi na LiteOn i tez mogila Asus
jej nie widzi wogole.

Jakies sugestie ?
Bo chyba oddam naped do reklamacji.

A naped nagral juz ze 200 plytek tak lekko liczac.

PZDr.
Adam