Re: [opinia] Philips 107P50 Brillance

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 13:13:46 MET DST

W artykule <dao02i$lsn$1@atlantis.news.tpi.pl> adasio napisal(a):

> Nie najeżdżaj chłopie na kurierów i na tą firmę bo nie wszyscy są tacy,
> a takie mośka jak owy kurier, który był u Ciebie można w łatwy sposób
> załatwić informując gółwny oddział o zaistaniałej sytuacji i niekompetencji
> kuriera, a w żadnej firmie kurierskiej takich ludzi nie lubią po przynosi to
> im tylko straty.

Nie najeżdżam "na kurierów", tylko na jednego kuriera, który jednak
nie da się ukryć wyrabia pewną opinię o firmie, skoro takich ludzi tam
tolerują. Nie mam ani nerwów, ani czasu, ani nawet ochoty, żeby
jeszcze z nimi rozmawiać... Sorry. Poinformowałem o tym sklep, jeśli
zależy im na klientach to oni powinni zwracać większą uwagę na to jak
dostarczany jest towar. Klient płaci i wymaga. Ja ze swojej strony już
więcej palcem nie ruszę.

T.N.