W artykule <dao02i$lsn$1@atlantis.news.tpi.pl> adasio napisal(a):
> Nie najeżdżaj chłopie na kurierów i na tą firmę bo nie wszyscy są tacy,
> a takie mośka jak owy kurier, który był u Ciebie można w łatwy sposób
> załatwić informując gółwny oddział o zaistaniałej sytuacji i niekompetencji
> kuriera, a w żadnej firmie kurierskiej takich ludzi nie lubią po przynosi to
> im tylko straty.
Nie najeżdżam "na kurierów", tylko na jednego kuriera, który jednak
nie da się ukryć wyrabia pewną opinię o firmie, skoro takich ludzi tam
tolerują. Nie mam ani nerwów, ani czasu, ani nawet ochoty, żeby
jeszcze z nimi rozmawiać... Sorry. Poinformowałem o tym sklep, jeśli
zależy im na klientach to oni powinni zwracać większą uwagę na to jak
dostarczany jest towar. Klient płaci i wymaga. Ja ze swojej strony już
więcej palcem nie ruszę.
T.N.
Received on Sat Jul 9 13:15:11 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2005 - 13:51:09 MET DST