Re: [opinia] Philips 107P50 Brillance

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 13:08:19 MET DST

W artykule <danss5$o8q$1@inews.gazeta.pl> Bartłomiej Miara napisal(a):

> A czego się spodziewałeś?
> Wady geometrii w monitorach crt istnieją prawie w każdym egzemplarzu.
> Na klilkadziesiąsz sztuk które oglałem może jeden czy dwa były ok.
> Kup LCD będziesz miał super geometrię.

Wystawiłem temu monitorowi bardzo dobrą ocenę - 8/10, tak więc byłem
właściwie na to przygotowany, zwłaszcza, że o problemach z geometrią
słyszałem od innych. Tymniemniej absolutnie nie usprawiedliwia to
zachowania kuriera. Nie wiem czy ten monitor "już tak ma", czy to
rzucenie sprzętu miało jakikolwiek wpływ na te zniekształcenia (a
mogło mieć), w każdym razie absolutnie nie życzę sobie, żeby ktoś moje
zamiówienie, za które płacę cieżkie pieniądzie traktował w ten sposób.
Ten post miał mieć być raczej ostrzeżeniem dla innych i zwróceniem
uwagi na pewnie zachowania dostawców niż narzekaniem
na ten monitor, z którego tak czy tak jestem bardzo zadowolony.
Swoją drogą uważam, że ludzie z komputronika powinni z DHLem "poważnie
porozmawiać".

T.N.