Re: przegrzany GeForce2 MX - problem z bootowaniem

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 14:09:20 MET DST

Użytkownik "jcz" <j_cz2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
news:dalns2$f7u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wiem. Ale komputer (czyt.plyta gl,karta graf i wszystko inne) ma
> generalnie ponad 2 lata i nigdy wczesniej nie bylo
> takich problemow. Szczegolnie dziwnym jest fakt ze to sie dzieje tylko
> przy
> wlaczaniu komp.
> Pozniej juz chodzi b.ladnie. Chlodzenie procesora jest OK.

Powinienes sprobowac z innym zasilaniem.

Mialem dwa ciekawe przypadki z gf2mx bez wiatraka: radiator
byl kichowo naklejony i po 3-4 latach uzywania odkleil sie
i odpadl. Zanim to zauwazylem minelo kilka tygodni - zwisy
byly tylko w 3d po dluzszym czasie (ponad 30 min) a wszystko
chodzilo normalnie w 2d godzinami. Stad wnioskuje ze raczej
nieprawdopodobne jest zeby zle dzialajacy wiatrak na takiej
karcie powodowal zwieszki juz przy starcie.

Druga ciekawostka jest taka, ze w tym komputerze padl mi
dwukrotnie zasilacz i w obu przypadkach pierwszym objawem
bylo znieksztalcenie grafiki (jakby byl popsuty monitor)
jakies 2-3 tygodnie przed padem.

Pozostaje jeszcze mozliwosc ze cos poluzowales/zawadziles
wewnatrz komputera podczas czyszczenia. Moze warto sprawdzic
ram na bledy (www.memtest86.com)? Moze sie zle wcisnal albo
uszkodzil od statycznej elektrycznosci.