Re: GF4 MX4000-T128 firmy MSI pod WinXP - nie dziala

Autor: Patryk <p_jakobiak_at_orca.mila.edu.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 14:01:25 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:95x2d8mqr57o$.1mdadb7m6r14n$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 8 Jul 2005 09:39:49 +0200, Patryk napisał(a):
>
> Czy system był instalowany od nowa po wymianie karty graficznej?

System swiezo zainstalowany. Karta graficzna byla obecna podczas instalacji.

> Czy zainstalowałeś sterowniki do chipsetu płyty głównej?

Tak

> Czy próbowałeś zainstalować najnowsze sterowniki do karty ze strony
nVidii?

Nie. Probuje je sciagnac, ale 30 MB na modem to troche duzo.

> Czy sprawdzałeś kartę na innym komputerze?

Nie. Stare gry (prawdopodobnie te ktore nie korzystaja z akceleracji) chodza
dobrze - nie wiem czy to ma jakies znaczenie.

--
    //                      Patryk Jakóbiak                      \\
  //             p_jakobiak@orca.mila.edu.pl              \\