Re: jaki zasilacz do k8n neo2 platinium

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 22:31:59 MET DST

Paweł Chrobak w wiadomości <news:dajp7s$jgo$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Gargamel wrote:
>

> jak jeszcze podłączy jakiś modem usb lub inne
>
> No faktycznie modem usb to tyle prądu żre , że lepszego przykładu
> nie można znaleźć ;) już tylko GeForce 6 SLI chyba więcej bierze ;)

Gość nie ma GeForce6 sli, mowa nie jest o "potworkach" prądowych, tylko o
"zwykłych", _pozornie_ specjalnie niewymagających urządzeniach, a w takim
kontekście to nie jest akurat zły przykład. Poza tym chodziło mi raczej o
podłączanie urządzeń, które nie są "na stałe" w komputerze, i w związku z
tym często zapomina się o nich przy okazji takich kalkulacji.

> P.S. ten modem usb bierze nie więcej niż 500 miliamper +5v
> czyli < ~2.5 wata raptem

A ile wat ma kropla przelewająca 250W kielich? :P

I oczywiście płyta główna jest doskonałym przewodnikiem (pomijając to, co ma
po drodze ;P), i podając na jednym z średnio 8 wyjść usb niecałe 2.5W,
pobiera z zasilacza dokładnie tyle samo? Że o kole od roweru ;) i wahaniach
obciążenia w momencie podłączania/włączania takich urządzeń nie wspomnę ;P,
a właśnie na takich chwilowych skokach wychodzi prawdziwa jakość zasilacza.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel