Re: Zestaw do 2k zl

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 08:37:42 MET DST

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "ROBBO 2" <robbo2k@op.pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem jakimś pieprzniętym dzieciakiem, żebym musiał komuś udowadniać
> cokolwiek wynikami jakichkolwiek syntetycznych marków. Każdy mark to tylko
> szacowane wyniki nie mające za wiele wspólnego z rzeczywistością.

No pewno co tam Marki JA JESTEM WYROCZNIA i jak mowie muli sie strasznie
to zadni specjalisci z branzy nie maja nic do gadania. Taka twoja teza ?

> Chociażby wypadające gniazdo dysku SATA przy pierwszym wyciągnięciu kabelka.

kabelka nie wyciga sie cignac za przewod jesli gniazdko wypada nalezy
skorzystac z gwarancji 3 letniej.

> Abit ma najlepszy wbudowany dźwięk, prawdopodobnie najlepsze możliwości
> podkręcania za tą cenę, bdb wykonanie i bardzo wysoki subiektywny komfort
> pracy.

Za te cene zapomniales dodac ponad dwa razy wieksza cene :)
jesli ktos uwaza ze chce wydac dwar razy tyle na ABita jego wybor ale
niech potems ie nie pociesza ze bedzie mial zauwazalnie wydajniejsza
plyty (zakladamy ocztywiscie taki sam chipset)