Re: Zestaw do 2k zl

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 22:02:56 MET DST

Użytkownik "ROBBO 2" <robbo2k@op.pl> napisał w wiadomości
news:dada7l$8md$1@inews.gazeta.pl

> Mul, a niby co sie muli, moze jakies dowody bo 10 pkt w PCmarku mnie
> nie zadowala. Wykonanie koszmarne hmmm a co tam koszmarnego

Nie jestem jakimś pieprzniętym dzieciakiem, żebym musiał komuś udowadniać
cokolwiek wynikami jakichkolwiek syntetycznych marków. Każdy mark to tylko
szacowane wyniki nie mające za wiele wspólnego z rzeczywistością.

> jak plyta ze kondensatory blisko procka i nie mozna zalozyc wodnego

Chociażby wypadające gniazdo dysku SATA przy pierwszym wyciągnięciu kabelka.

> chlodzenia bez zartow z takim argumentem. A ten ABicik to ile
> kosztuje i czemu dwa razy tyle?

Abit ma najlepszy wbudowany dźwięk, prawdopodobnie najlepsze możliwości
podkręcania za tą cenę, bdb wykonanie i bardzo wysoki subiektywny komfort
pracy.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Athlon 3000+ Pentagram QC-80Cu |
| 1 GB Kingston Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600Pro |