Re: laptop - Toshiba przereklamowana?

Autor: Marcin K. <ciapek_k_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 15:11:42 MET DST

ja mam hp pavilion 4500 i nie mam z nim zadnych problemow, natomiast sasiad
ma dell'a i juz mu 2 klawisze odpadly. On ma kompa na stole i go nie rusza,
a ja jezdze na studia ze swoim hp'kiem, uzytkuje go extremalnie w akademiku
i jedyne co mi sie z nim stało to lekkie wytarcie farby w jednym miejscu od
wkladania do ciasnej torby. Ja osobiscie polecam hp choc moj braciszek ma
toshibe i tez jest zadowolony.
pzdr