bateria w notebooku

Autor: Mike <mikemtb_at_mail.patrz.w.sigu>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 14:07:41 MET DST

Chcę wymienić ogniwa w baterii od IBM Thinkpad 380ED. Jednak za nic w
świecie nie mogę się dostać do wnętrza baterii- żadnych śrubek, zatrzasków
etc. Pewnie są jakieś zatrzaski wewnątrz, ale nie wiem w którym miejscu
trzeba naciskać, żeby je rozewrzeć. Jakieś porady jak się dostać do środka?
Nie chcę uszkodzić obudowy, bo tak to już bym dawno śrubokręt włożył
pomiędzy i przekręcił ;-)

--
pozdrawiam
Mike