Re: Recenzja konfiguracji

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 18:54:55 MET DST

> W zasadzie tą kartę wybrałem z tego powodu, że na płycie, którą znalazłem
> nie ma AGP. Mnie zależy na pci-x, gdybym kiedyś musiał wrzucić (równie
> dobrze za 5 lat, bo nie wiem czy się doczekam przez 5 lat nowego kompa)
> jakąś kartę.

Zakładając, że za 5 lat wrzucisz tam lepszą grafę należy przypuszczać, że
proc okaże się zbyt wolny do tego, by rozwinęła skrzydła. W takim przypadku
posłuchaj innych i zainwestuj w socket 939. Ta podstawka 754 jest tak
"rozwojowa" jak dawniej podstawki pod pierwsze P4 i chipsety obsługujące
pamięci RIMM.