Re: Recenzja konfiguracji

Autor: Dragunov <x_at_x.ru>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 20:36:55 MET DST

Michał napisał(a):

> Ale potrzebujesz tego do pracy związanej z renderingiem 3D a tu już
X300SE
> wymięka wydajnościowo.

No właśnie tak pół na pół, grafika pojawia się w zasadzie w momencie
oglądania wyników (kolorowe skale naprężeń w konstrukcji lub rozkład
pola ). Grafika nie jest oczekiwanym wynikiem. Teoretycznie ważne jest
żeby opengl BYŁ a nie renderował n*100 klatek na sekundę w dużej
rozdzielczości.

> Skoro tak, to raczej coś z GPU nVidia

Też bym wolał. Ale Linux raczej nei dyskryminuje dowolnego sprzętu, nie
zawsze tylko od razu są dostępne perfekcyjne sterowniki.
W zasadzie tą kartę wybrałem z tego powodu, że na płycie, którą
znalazłem nie ma AGP. Mnie zależy na pci-x, gdybym kiedyś musiał wrzucić
(równie dobrze za 5 lat, bo nie wiem czy się doczekam przez 5 lat nowego
kompa) jakąś kartę.

Pozdrawiam