Re: Sapphire 9800PRO 128MB 256bit a moj sprzet

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 11:09:02 MET DST

Dnia Thu, 30 Jun 2005 08:56:30 +0200, Mato napisał(a):

> Witam szanownych grupowiczów !
>
> Od jakiegoś czasu zamierzam zastąpić starą Rivę TNT2 M64 czymś nieco nowszym
No, już chyba czas najwyższy.

> :) No i tak zastanawiam się nad zakupem Szafirka 9800PRO 128MB 256bit. Mam
> jednak pewne obawy czy na moim sprzęcie wykorzystam tą kartę w pełni...
A zamierzasz grać? Jeżeli tak, to jak najbardziej wykorzystasz ją w 100%.

> Głównie zależy mi na informacji w jakim stopniu wykorzystam tą kartę !
A co to ja jasnowidzem jestem? Skąd mam wiedzieć co będziesz robił na tej
karcie?

> Czy
> procesor wystarczy ?
W grach procesor jest mniej ważny niż karta graficzna. Procesor wystarczy
ze sporym zapasem do najnowszych gier, karta też.

>Jeśli nie, to jaki optymalny musiałby być ?
Nic nie trzeba zmieniać - kupujesz kartę i siuuuup.

> Z góry dzięki za wszelkie info ! Pozdrawiam !
> Mato
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]