Re: Upgrade ECS K7S5A Pro

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 23:48:23 MET DST

> Wiesz może jakie są różnice między tym HoneyX`em a cheepo biosem? Na
> zwykłym k7s5a działa?

Kilka dni temu wgrałem HX0327b.rom, działa na K7S5A 3.1 (nie pro).
Różnice? Właściwie to nie wiem, nie grzebałem jeszcze po setupie...
Ale oszpecili POST wstawiając swoje głupie logo zamiast waniliowego Energy
Star ;-(

BIOS-a wgrywałem wielokrotnie, w tym własne przeróbki (np. ze zmienionymi
wartościami domyślnymi, włączonymi paroma rzeczami normalnie ukrytymi nawet
w Cheepo, zmienionym logiem itp.) i NIGDY nic złego się nie przydarzyło. Co
nie znaczy że wypadki się nie zdarzają. Wystarczy przerwa w prądzie czy po
prostu jakiś pech i kaplica.

--
Azarien
II^XXXII=M"V'"C"C"X"C"M'V"C'M'L'X'V'MMCCXCVI