Re: Stary komp Vs. CD-ROM

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 23:34:54 MET DST

> Nie tyle płyta co sam cd-rom. Wg. tego co google mówią, ten cd-rom ma
> swoja własną kartę do obsługi, a sterowniki do niej są dostępne od
> DOS-a do XP. IMO jak pod OS-em jaki masz zainstalujesz do niej
> sterowniki to system zobaczy ten napęd.

To trochę dziwne bo CD-ROM to LG 24x z III.1998 no i cały komp też.
(nie wiedziałem że wtedy jeszcze takie złomy dało się kupić).
((na innym kompie CD-ROM jest wykrywany od razu prawidłowo bez karty
i sterowników))

No dobra - wkładam dyskietkę startową i ładuję DOS z obsługą CD
ale jak do tego doładować jeszcze sterowniki do tego kontrolera.