Re: Problem z notebookiem i TV-out

Autor: Tomek <tnovak_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 07:51:50 MET DST

> 1. Jak wg mnie powinno działać:
> Włączam BS Player'a i tryb pełnoekranowy, a następnie Fn+f5 w celu włączenia
> TV-out.
> Niestety ja tak zrobię, telewizor jest czarny. Po wyłączeniu trybu
> pełnoekranowego w BS Player'ze na telewizorze widać poprawnie pulpit, czasem
> tylko część - w zależności od ustawionej rozdzielczości.

Nie robilem tego na laptopie, ale spróbował bym tak jak z każdą ATI:
We właściwościach sterownika powinna być opcja wyświetlania "To samo na
wszystkich" monitorach (chyba w zakładce "Nakładka/opcje trybu teatralnego").
Jak to zaznaczysz to w playerze jescze opcja zmiany rozdzielczości przy
odtwarzaniu do natywnej twojego lapa (bedziesz mial caly pulpit nie obcięty).

Pozdrawiam
Tomek