Problem z notebookiem i TV-out

Autor: Piotr Śmiech <legend_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 22:37:16 MET DST

Witam,
Mam laptopa HP Omnibook 6100 (z tego co wiem, podobny jest do HP Omnibook
6000). Laptop posiada kartę graficzną ATI Mobility Radeon 16MB DDR. Niestety
trudno go zmusić do wyświetlania filmu na telewizorze (w końcu się udało, ale
wydaje mi się, że powinien być jakiś prostszy sposób).

1. Jak wg mnie powinno działać:
Włączam BS Player'a i tryb pełnoekranowy, a następnie Fn+f5 w celu włączenia
TV-out.
Niestety ja tak zrobię, telewizor jest czarny. Po wyłączeniu trybu
pełnoekranowego w BS Player'ze na telewizorze widać poprawnie pulpit, czasem
tylko część - w zależności od ustawionej rozdzielczości.

2. Jak mi się udało go zmusić do współpracy:
Uruchamiam we właściwościach wyświetlania rozciąganie pulpitu na dwa monitory.
Przeciągam Windows Media Palyera na ten drugi pulpit (TV) i uruchamiam film z
zainstalowanym DivXG400 (BS Player w tym trybie nie pokazuje napisów).

Wydaje mi się, że powinno działać tak jak opisałem w pkt. 1 - pytanie co jest
źle...
Z góry dzięki za jakieś wskazówki, pomysły, itp.
Pozdrawiam,
PS