Re: Padniety dysk IBM i co z gwarancja?

Autor: ALM <alamakota_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Jun 2005 - 00:12:25 MET DST
Message-ID: <d9shli$9bs$1@opat.biskupin.wroc.pl>

Witam.

Dziękuję za informację. Rzeczywiście w warunkach gwarancji jest o krajach
UE. Zgłosiłem im moją sprawę korzystając z formularza na ich stronie, teraz
czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że za długo nie każą mi czekać.
I oby koszty wysyłki pocztą nie były za wysokie.
Pozdrawiam.
Krzychu

> Przerabiałem wysyłkę do Hitachi i to nie raz :-/ .
> Jednak w moim przypadku sklep, w którym kupowałem dysk, zniknął. Dysk
> posiadał gwarancję, choć formularz na stronie Hitachi pokazywał, że już po
> gwarancji.
> Wysłałem maila do Hitachi, że w formularzu zgłoszania reklamacji nie można
Received on Wed Jun 29 00:20:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 29 Jun 2005 - 00:51:21 MET DST