Re: na co zwrócić uwage w laptopie?

Autor: Bartosz Jakubski <migo_at_pulapka.pld-linux.org>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 16:09:04 MET DST

Marek Hobler, 'neutrinus' napisał(a):

> przedewszystkim zwrocic uwage na:
> -WAGE! 1.5 kg to jeszcze ok....
> -poziom wykonania...
> -wygode rozlozenia I/O - np usb z przodu a nie z boku jest pomylka
> -czas trzymania na bateriach.....
> - *mobilnosc* - w sensie mobilnych wersji procesora, karty graf, itd.

Jakoś pytający nie wspomniał o wymaganej mobilności? Jeśli komputer
będzie tylko stał na biurku, to potrzebne mu 1,5 kg wagi? Biurko to nie
procesor, nie spada mu trwałość przy zmianie obciążenia z 1.5kg na 3kg.

Niestety, wysoka mobilność to wysokie koszty.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo@histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --