Re: na co zwrócić uwage w laptopie?

Autor: Marek Hobler, 'neutrinus' <marek_at_o2.bezsmiecia.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 14:35:40 MET DST

Stoout napisał(a):
> zamierzam sie z zamiarem kupna czegoś nowego lub używanego,
> ale bardziej nowego za ok. 2 tyś zł +/- 10%.
> wiem że nei będą to super wypaśne sprzęty, ale wymagań też
> nie mam wielkich. chciałbym zeby miał >1,5GHz (2,0), ramu 256
> (512), standartowy dysk 20 (40), combo, WiFi, pcmcia i grafike 64mb.
> widziałem na allegro tanie modele Actiny. co myślicie o nich?
> sprzęt głownie do pracy biurowej, gry mnie wogóle nie interesują.
> albo na co zwrócić uwage przy doborze takiego laptoka?
>
> Stoout

przedewszystkim zwrocic uwage na:
-WAGE! 1.5 kg to jeszcze ok....
-poziom wykonania...
-wygode rozlozenia I/O - np usb z przodu a nie z boku jest pomylka
-czas trzymania na bateriach.....
- *mobilnosc* - w sensie mobilnych wersji procesora, karty graf, itd.

uwazam ze nie ma sensu wkopywac sie w _tanie_ nowe laptopy.... lepiej
kupic cos uzywanego ale z najwyzszej polki(za swojego czasu
oczywiscie).... - bardzo polecam toshiby portege....

pozdrawiam,
Marek Hobler, 'neutrinus'

--
GNU/Human