Re: Problem z PS/2 w Toshiba Satellite Pro 4200

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 09:26:26 MET DST

On 27 Jun 2005 12:21:57 +0200, "kwazik" <kwazi1WYTNIJTO@op.pl> wrote:

>Mam taki problem, ze notebook (Toshiba Satellite Pro 4200/4270) wogole nie
>widzi zadnych urzadzen (klawiatura/myszka) podlaczonych pod gniazdo PS/2.
>Sprzedawca twierdzi, ze chodzil na zewnetrznej myszy i klawiaturze i bylo OK,
>ze port sprawny.

Użytkowałem takiego laptopa służbowego. Też nie działała mi mysza ani nic innego
na ps/2. Założyłem że po prostu port uszkodzony i używałem myszę usb. Zwłaszcza,
że inni z takimi samymi laptopami nie mieli problemu. Może to jakaś przypadłość
tych modeli?

--
 - Maciej Kulawik ----------------
 - mcmac@pSlPuAsMnet.pl --------------