Re: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 09:07:59 MET DST

> czyli jednak 128 nie starczy?

Starczy ale mozna dolozyc.

> Zdradze Ci sekret: 'zwykli' użytkownicy nie poprzestają na gapieniu się
> w OE i GG.

Masz male pojecie o zwyklych uzytkownikach.

> do tej pory prawda

> A tu już błądzisz. Inny OS, więcej ramu, szybszy dysk, porządna
> konfiguracja i będzie dobrze.

Oczywiscie, nalepiej byc pieknym, mlodym, zdrowym i bogatym.
Taka konfiguracja wystarczy i owszem win98 bedzie dzialal lepiej.

> Zaledwie dobrze, nie śmigająco, nie
> rewelacyjnie. Ale cóż... skoro dla Ciebie problemem jest znalezienie
> sterowników pod tak egzotyczny system jak windows 98,

Problemem nbie, upierdliwoscia dla przecietnego usera jak najbardziej.
NO chyba nie powiesz mi ze sterowniki do karty znajdziesz na stronie ATI
do chipsetu na stronie intela a do karty sieciowej na stronie VIA.
Nie znajdziesz.

> skoro wystarczy
> 'higieniczny tryb internetowy' zamiast firewall'a to nie bardzo mamy o
> czym mówić panie specu-nie-umiejacy-nawet-skonfigurowac-czytnika-news.

Czytnika news uzywalem z doskoku wczoraj i faktycznie byl zle
skonfigurowany.