audigy eax brak dźwięku

Autor: Marek Piotrowski <pietruh1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 01:17:51 MET DST

Witam serdecznie
Posiadam karte muzyczną SB Audigy (jakis OEM który był w zestawie z
głosnikami kupiony osobno)
W wiekszosci gier wykorzystujących sprzetowy EAX nie mam albo częsci
dzwięków albo całkiem. Po przełączeniu na Direct sound działa. Niestety duza
ilość gier ma domyslnie EAX i nie da sie przełączyc
uzywam sterowników z
 http://www.station-drivers.com/page/sblive-audigy.htm

Poniewaz oryginalne wywalały mi system po instalacji (resetował sie mniej
wiecej w czasie uruchamiania oprogramowniaa do karty lub wogóle nie było
dzwieku systemowego)
Czy ktos sie z tym spotkał ?? a moze mam uszkodzoną kartę??
Z góry dziekuje za odpowiedz

.