Re: Gigabyte 9550 plus codegen 300w

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:55:10 MET DST

Dnia Mon, 27 Jun 2005 19:17:14 +0200, Saliconte napisał(a):

> Czy to w ogole pojdzie?
Jak w komputerze masz tylko kartę graficzną, to tak. Podaj resztę sprzętu.

> Nie chce sie pakowac w cos co nie ma sensu.
> Miałem juz Gigabyte geforce mx(pasywne chłodznie) chodził idealnie,
> ale Geforce Ti 4 no name z wentylatorem i wywalał sie w czasie gier
> uzywajacych 3D.
>
> Co robic teraz?
Bez podania reszty sprzętu nic sensownego nie da się doradzić.

> Jesli nie to jaka alternatywe w miare najtansza dla tego zasilacza?
Forton 300W używany z allegro za niewielkie pieniądze

> pozdr.
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]