Re: Gigabyte 9550 plus codegen 300w

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 02:05:16 MET DST

Saliconte wrote:

> Nie chce sie pakowac w cos co nie ma sensu.
> Miałem juz Gigabyte geforce mx(pasywne chłodznie) chodził idealnie,
> ale Geforce Ti 4 no name z wentylatorem i wywalał sie w czasie gier
> uzywajacych 3D.
>
> Co robic teraz?

Przywoity PSU rozwiąże sporą część Twoich problemów z kompem.

> Jesli nie to jaka alternatywe w miare najtansza dla tego zasilacza?

Jak ktoś wspomniał używane FSP z Allegro to bardzo ciekawa propozycja.
Można trafić kawał naprawde porżądnego zasilacza za śmieszne pieniądze -
AFAIR widziałem ostatnio ciche modele z "dużym śmigłem" 12 cm za coś w
okolicach.. 60-70 PLN chyba (300W, ale takich rzeczywistych prądów na
poszczególnych liniach nie osiąga nawet Codegen 400W..).

> pozdr.

Pozdrawiam