Odp: Pecet do internetu - (pare wnioskow)

Autor: robbo 3 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 21:55:47 MET DST

> Nie wiem, co towarzystwo kultowo-sprzetowe na to, ale kluczowe są
> *niemal*, *"smiga"* a nie *śmiga*, divx chodzą, ale bez wspomnienia
> jakie divx'y, 'do internetu' jest bardzo szerokim okresleniem (przed
> chwila sprawdzalem ile pamieci zajmuje przegladarka z otwartymi kilkoma
> panelami, 50 MB).

czyzby IE ? Normalny klikacz czyta JEDNA strone na raz i o ile nie ma na
niej wielkiego apletu javy czy jakiego latajacego wsiu bzdziu daje rade.

> Słowem Twoja opowiastka fajna, można uruchomić trochę rzeczy na takim
> komputerku, ale na pewno nie do codziennego komfortowego używania "do
> netu+edytor tekstu+filmy+mp3 bez gier"

Bo ? Net dziala, wiadomo ze jak odpalisz emule, real audio z ulubionym
radiem. to sie zamoli ale pamietajcie ze wy nie jestescie srednia
uzytkownikow.
A ja teraz sobie newsuje z AMD K-6 300Mhz laptop i tez daje rade.