xp zwis asus av7-266a 2400xp+ 1GB gf2Ti

Autor: sake <t_ssake_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 17:53:53 MET DST

Wiatm.
Od pau dni mam problem z zawieszaniem sie kompa, pomaga tylko twardy reset, a
po nim już system nie startuje tylko błąd pliku rejestru.
Od miesiaca nie zmienialem konfiguracji (dołożyłem 512MB).
System zawiesza mi sie poprosu w kazdej sytuacji czyli np. zaraz po
zalogowaniu w trakcie obiążania procesora, w stanie nie uzywania poprosu
odpalony komp, przy instalacji oprogramowania. Po każdym zwisie musze od nowa
instalowac system bo rozwla plik rejestu tak ze nawet opis ze strony
microsoftu jak go naprawic nie pomaga.
Zauważyłem dwie zmiany od momentu 1 zwisu nargrywarka będąc na 1 tasmie z
dyskiem nie czyta jednej płytki (acronis true image, prog. do przywracania
systemu) jak jest sama na 1 tasmie czyta normalnie plytke) a 2 rzecz to komp
mi sie wiesza (ale po twardym resecie nie uszkadza pliku rejestrów) jak mam
szyne 133 na 100 dzial do chwli tego krytycznego zwisu.
Pomocy
konfiguracja
ASUS a7v-266a, 2400xp+, 2x256MB+512MB=1GB,gf2Ti64,hdd seagate 40GB i
wdc200GB,liteo1653,