Re: Tv-out problem z euro/scart - brak koloru

Autor: Marek M. \ <rogus_at_pocztnijowy.totez.net>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 17:40:47 MET DST

KILu napisał(a):
> Jaki to jest kabel? Jeśli podłączasz go pod s-video na karcie graficznej,
> to zapewne przez ten scart leci właśnie sygnał s-video, a Twój TV nie ma
> odpowiedniego wejścia (luminacja i chrominacja w złączu scart - sprawdź w
> instrukcji *Twojego* TV opis wejść w scart). Wiele TV ich nie ma.
> Choć nie wiem czy o to chodzi, dość niejasno to opisałeś. Powiedziałbym,
> że przyczyną może być sygnał NTSC ustawiony przez sterownik, ale wówczas i
> na chinchu miałbyś cz/b.

Spoko to nie ntsc.... umim ustawic pal-b ;))
Tak tak tak dokladnie.... przez scart nie ma koloru, a przez chinch
jest(myslalem,ze chinch to taka maluska koncowka jak od sluchawek...?)...

Telewizor to nie najmlodszy trilux, da sie cos zrobic?! Bo puszczanie z
laptopa gdzie przez intela jest obraz generowany.... hmmmm powiedzmy
mnie nie zadawala ;)

--
.......Marek Mollin "rogus".......
..........ciagle  szukam..........