Re: Kilka pytań dotyczących kart TV...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 13:42:54 MET DST

> Witam.
> Mam zamiar kupić sobie kartę TV. Mógł by mi ktoś powiedzieć jak taka
> karta działa? Mam zabytek w postaci PII-300MHZ + nVidia Vanta 16MB +
> 320MB RAM. Czy taka karta w ogóle ma szanse działania na czymś takim?

W zasadzie powinna bez problemow.

Sprawe ulatwia chipset nie majacy problemow
z trybami busmaster dla kart PCI i karta
graficzna obslugujaca overlay oraz YUV czy jakos tak.

Raczej te warunki spelniasz.

A karta TV z grubsza dziala w ten sposob, ze pisze
bezposrednio po pamieci karty graficznej, pomijajac procesor.

> Od razu napiszę, że nie interesuje mnie nagrywanie czego kolwiek z
> takiej karty ale jedynie od czasu do czasu oglądanie TV i słuchanie
> radia.

No i dobrze. Zgrywanie obrazu z takiej karty wymaga solidnego
procesora albo szybkiego dysku twardego. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.