Kilka pytań dotyczących kart TV...

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_intarie.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 12:06:31 MET DST

Witam.
Mam zamiar kupić sobie kartę TV. Mógł by mi ktoś powiedzieć jak taka karta
działa? Mam zabytek w postaci PII-300MHZ + nVidia Vanta 16MB + 320MB RAM.
Czy taka karta w ogóle ma szanse działania na czymś takim? Od razu napiszę,
że nie interesuje mnie nagrywanie czego kolwiek z takiej karty ale jedynie
od czasu do czasu oglądanie TV i słuchanie radia.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *