Gorący Athlon

Autor: Marek <asso_at_konto.pl>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 00:39:32 MET DST

Athlon 2400 w wersji BOX potwornie się nagrzewa - do 87 st. C.
Procesor nie jest podkręcany, wentylator obraca się ponad 3,5 tys
obrotów na minutę. Wokół procesora sporo wolnej przestrzeni,
wentylator odkurzony, dwukrotnie oczyszałem powierzchnie
przylegania "rdzenia" i radiatora (przylega powierzchni± wykonan±
z miedzi) i nakładałem cieńk± warstwę pasty termoprzewodz±cej
zawieraj±cej srebro.
 Napięcia podawane z zasilacza s± OK, komputer chce
pracować normalnie, lecz po osi±gnięciu tej wysokiej temperatury
wiesza się lub samoczynnie wył±cza, Czy efekt osi±gania tak
wysokiej temperatury procesora to skutek jego uszkodzenia?
Co jeszcze mogę/ powinienem sprawdzić ? Czy można tego BOXa
reklamować?

Marek