Re: Router LAN/WLAN?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 00:38:23 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
napisał w wiadomości news:d9n8bv$q9i$1@news.onet.pl...
> Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,

> Dlatego właśnie chciałem poszukać jakiegoś routerka :)

> I raczej nie powinno być problemów z "kompatybilnością" laptok <->
> router?

Nie. Zwróć tylko uwagę na to, że 802.11b nie nadaje się do przesyłania
plików pomiędzy komputerami (w razie gdybyś chciał z tego skorzystać).
Dlatego warto kupić router potrafiący przesyłać dane w pięciokrotnie
szybszym standardzie 802.11g. Dodatkowym plusem będzie skuteczne
szyfrowanie WPA-PSK, bo WEP juz nie jest uznawany za bezpieczny.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/