Re: ile trwa kopiowanie

Autor: <chweeps_wywal__at_o2.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 12:54:36 MET DST

Dnia Sun, 26 Jun 2005 12:42:38 +0200, Phyt0n <!phyt!on@!konta!.plo!.pl!>
napisał:

> Mr/Mrs chweeps_wywal_@o2.pl wrote what follows on 2005-06-26 12:12:
>> A tak tą płytę chwalili... http://www.in4.pl/recenzje/ecsk7s5a/
>>

> stary ...
> ale kiedy to bylo?

porównuję dwa stare ecs, i dziwnym zbiegiem okoliczności starszy i
wolniejszy lepiej obsługuje dysk niż ten teoretycznie szybszy.Byłem mile
zaskoczony wydajnością starego komputera i dlatego zdecydowałem się kupić
ecs-a.Niestety pomimo bardzo dobrych recenzji płyta według mnie jest
niewypałem (może to wina sis).Jedyną jej zaletą jest wspaniały
dźwiek.Cieawy jestem opinii innych posiadaczy k7s5a

--
Darek