Re: Shappire 9600PRO

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 12:24:46 MET DST

Dnia Sun, 26 Jun 2005 05:44:35 +0200, INDYGO29 napisał(a):

> Jak na tej karcie sprawdzić czy mam pamieci 4ns czy inne, jezeli kości mam
> zaklejone radiatorami???
A z jaką częstotliwością chodzą pamięci? Jeżeli 200MHz (400DDR), to
(najprawdopodobniej) masz kości 5ns, jeżeli 250MHz, to masz kości 4ns.
Jeżeli ta karta ma 256MB, to te wartości które podałem są na 100%
prawdziwe. Najlepiej by było gdybyś podał dokładnie co to za model karty,
chociaż firmę "Shappire" będzie trudno znaleźć w necie ;)

> Czy sa jakieś programy które mogą to odczytać????
Raczej nie

> Ewentualnie jak inaczej mozna to sprawdzic poza odklejaniem radiatorów???
Można podkręcić pamięć i zobaczyć przy jakich częstotliwościach pojawiają
się artefakty. Mając te dane można z dużym przybliżeniem stwierdzić ilu
nanosekundowe pamięci ma ta karta.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]