Re: Pamięc w dualu czy nie?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 16:43:10 MET DST

Dnia Sat, 25 Jun 2005 16:22:52 +0200, Gathor napisał(a):

> Czesc
> Kupuje nowa płyte do peceta i mam pytanie co wybrać pamieci w dualu 2 x256
> czy jedna kość 512 .
Ale płyta pod jaką podstawkę Socket A/939/478/775 ... To jest ważne. W
przypadku Socket A dual nie daje praktycznie żadnego zysku.

> Płyta mam mozliowść obsługi pamieci w dualu .
> Poprosze o wyjasnienie dlaczego w dualu a nie singiel lub odwrotnie.
W dualu zwiększa się dwukrotnie przepustowaść pamieći RAM, co daje spory
zysk na S939/775 i 478.

>(nazwa
> płyty nie jest tutaj istotna wiec nie rozpisuje sie co to bedzie).
Jest ważna - tak bym rzynajmniej wiedział o jakiego socketa chodzi.

> Pozdrawiam
> Jacob$Sons
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam