Re: Listwy - co warte drozsze wersje?

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 00:59:27 MET DST

Marcin wrote:
> Witam
>
> Powszechnie wiadomo, ze listwy ochronne pod ktore
> podlacza sie komputery wystepujace najczesciej
> w Polsce to glownie chronia dobre samopoczucie wlasciciela.

        Nie jest tak źle, ostatnio miałem problem z siecią (lekko uwędził się
neutralny na tablicy) i zanim znalazła się przyczyna, napięcie pływało
pod obciążeniem od 60V do 300V w gniazdkach; w decydującym momencie coś
strzeliło w listwie (za 29 zł) a nie w komputerze (chyba poleciał
warystor, ale nie jestem pewny).

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |