Listwy - co warte drozsze wersje?

Autor: Marcin <no-mail_at_no-spam.ocm>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 23:58:19 MET DST

Witam

Powszechnie wiadomo, ze listwy ochronne pod ktore
podlacza sie komputery wystepujace najczesciej
w Polsce to glownie chronia dobre samopoczucie wlasciciela.
Jednak ostatnio w sklepie zauwazylem listwy znacznie
odbiegajace cena od standardowych za 30-40 pln.
A do tego na pudelku informacja, ze producent daje
wieczysta gwarnacje na XXX tys PLN gdyby sprzet podlaczony
do listwy sie uszkodzil. Tak jak w UPSach np. APC.
Te listwy to np. BELKIN F9S623EP2M za 159 pln
(ma tez zabezpiecznie do modemu kablowego wiec chyba,
mozna wykorzystac jako zabezpiecznenie do anteny TV).
czy FEELOWES 98823 za 129 PLN.
Moze ktos zna blizej te produkty i moze cos wiecej
o nich napisac. Jakies za i przeciw.

Przyznam sie, ze nazwy producetnow nic mi nie mowia.
Wiec nie jestem pewien, czy w przypadku uszkodzenia
nie okaze sie, ze juz nie ma do kogo sie zwracac.

Pozdrawiam

Marcin