Re: Media Center PC, KISS, XBOX, czy barebone

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 23:26:04 MET DST

Dmoch napisal:
> XBOX, w sumie sam nie wiem, co o nim myśleć. Poradźcie coś...
> Wszystko będzie podłączone pod TV LCD z wejściem DVI i SVHS i zwykłym
> pecetowskim.

A czy ten LCD ma wejście component? Jeśli tak, bezdyskusyjnie kupuj Xboksa
i ciesz się HDTV, także w grach (w przeciwnym razie ograniczy Cię
maksymalna rozdzielczość PAL/NTSC). Konsola odtwarza w zasadzie wszystko z
płyty, dysku, przez sieć lokalną (np. z dysku PC) lub z Netu (radio, TV).
Dodatkowo ma masę innych funkcji, otwiera zdjęcia w dowolnej wielkości,
odtwarza (ale i zgrywa z płyt lub z Netu, samodzielnie nadając nazwy) też
muzykę. Ma 5,1, RGB, component (wszystkie ww. wymagają odpowiedniego
kabla), jest przy tym bardzo tani, ma sieciówkę, dysk (można włożyć
większy, warto też zmienić wiatraczek na cichszy)... i działa na nim
płynnie Doom 3 i wiele znacznie ładniejszych gier. Więcej o Xboksie na
pl.rec.kino-domowe. Było kilka wątków mu poświęconych.

k,