Re: GeForce2MX 32mb a LCD

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 11:36:00 MET DST

Roman napisal:
> Zmuszony jestem kupić monitor (stary jak Kruszwica nawala).

Czyżbyś również był z tego miasta?

> Czy karta GeForce2MX 32mb. obsłuży odpowiednią
> rozdzielczość natywną panelu np.1280x1024 w 75 Hz.

Obsłuży, tym się nie martw. Pytanie, co na to Twoje oczy. Przy 75Hz obraz
może nie być idealny. Przy 60Hz powinno być nieco lepiej (oczywiście i tak
nie zauważysz migotania - to nie CRT), jednak do ideału i tak będzie
daleko. GF-y, szczególnie te mniej firmowe generują obraz o kiepskiej
jakości. Choć jeśli nie widziałeś w akcji dobrego LCD podpiętego przez
DVI, to i tak nie powinieneś narzekać.

k,