Re: ECS K7S5A restarty komputera :(

Autor: MGCop <mgcop_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 19:24:53 MET DST

Użytkownik "loli" <loli_pop@wp.plwytnij> napisał w wiadomości
news:5ee9a$42bc3574$540a1095$28309@news.chello.pl...
> Witam.
> Otoz od pewnego czasu mam problem z moim ecsem, wiem ze stary sprzet, ale
> dla mnie w 100% wystarczajacy. Konfiguracja sprzetu to:
>
> Atlon 1700 -> 2000
> Radeon 9550 gigabyte
> jakas noname k sieciowa
> 2x 256 DDR 266 kosci elixir
> cdrw lg, cd lg
> fdd
> zasilacz modecom 300 GT
> 40 gb barracuda 7200
> 40 gb wd
> ecsk7s5a (po updacie biosu)
> win xp prof (SP2 + wszystkie najnowsze updatey)
> [...]
Daj znac czy pomogło ja mam ten sam problem po dołożeniu drugiej kości 512
DDR 400 komp mi od czasu do czasu zrestartuje zmieniłem parametr w biosie
BANK INTERLAVE z DISABLET na 2 bank i przestał restartować prawdopodobnie
masz tam zaznaczona obsługe 1 banku i dla tego tak sie dzieje ale sprawdz i
daj znać