ECS K7S5A restarty komputera :(

Autor: loli <loli_pop_at_wp.plwytnij>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 18:31:48 MET DST

Witam.
Otoz od pewnego czasu mam problem z moim ecsem, wiem ze stary sprzet, ale
dla mnie w 100% wystarczajacy. Konfiguracja sprzetu to:

Atlon 1700 -> 2000
Radeon 9550 gigabyte
jakas noname k sieciowa
2x 256 DDR 266 kosci elixir
cdrw lg, cd lg
fdd
zasilacz modecom 300 GT
40 gb barracuda 7200
40 gb wd
ecsk7s5a (po updacie biosu)
win xp prof (SP2 + wszystkie najnowsze updatey)
jakis tam coller (temp ok 45-50 C)

Sprzet od poczatku byl bardzo stabilny. Problemy zaczely sie dziac od kiedy
dolozylem druga pamiec. Restarty robia sie samoczynnie bez zadnej
przyczyny -
tzn przy graniu, przy np. instalacji czegos, czasami nawet przy sluchaniu
samego
winampa (albo grania w solitaire :P). Pamiec testowalem kilka godzin
memtestem
ale nic nie znalazl. Komputer restartuje sie sporadycznie, raz na kilka dni,
ale
zdarza sie np kilka razy z rzedu, dlatego ciezko jest mi sprawdzic czy
dziala na
'slabszych' ustawieniach (pochodzi z pol dnia, wlaczam normalnie i restart).
Sterowniki zassane najnowsze. Jak macie jakies pomysly to prosze o
jakiekolwiek
wskazowki, bo juz nie mam pomyslu :(.

Z gory dzieki za pomoc. Tomek