Re: Tania karta graficzna

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 18:53:32 MET DST

Mephisto2oo5 napisał(a):

> Dlaczego unikać ?

dostałem takie gówno jaką zastępczą jak mój ti4200 był w serwisie. owego
dx9 i tak nie zauważyłem, bo niektóre gry w normalnych rozdzielczościach
wyglądają jak pokaz slajdów.

> Ja mam FX-a 5200, wiem ze to jest raczej słabsza karta

to jest karta biurowa i kropka

> ale
> NFS:U w 1024x768 chodzi płynnie,

przy małych detalach? zresztą NFSU nie jest aż tak wymagające jeśli
chodzi o grafikę, żeby chociaż U2...

> Sacred Plus w 1024x768 także...

a to jakie ma wymagania graficzne, że aż strach ;)

a na ti4200 np. taki Rome:TW przy raczej wyśrubowanych detalach (choć
nie maxach) śmigał mi w 1024x768 i jeszcze ładnie wyglądał, tak samo
Gothic2 itd.

--
                 _____