Re: GeForce2MX 32mb a LCD

Autor: Piotr <zemar_zemar_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 18:47:51 MET DST

Użytkownik "Roman" <rkrainski@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:x0m8jflg01u4.1i2f4ho4su3h3.dlg@40tude.net...
> Witam!!!
> Zmuszony jestem kupić monitor (stary jak Kruszwica nawala). Padło na
> LCD 17
> cali. Czy karta GeForce2MX 32mb. obsłuży odpowiednią rozdzielczość
> natywną
> panelu np.1280x1024 w 75 Hz.
> Z góry dziękuję za podpowiedź, najlepiej od posiadającego taką
> konfigurację.

Jeszcze niedawno miałem taki zestaw.
Karta nie sprawiała żadnych problemów przy tej rozdzielczości, ale
postanowiłem ją wymienić na inną, ze względu na brak złącza DVI. Kupiłem
używaną Hercules Prophet FDX 8500LE za 130zł i cieszę się teraz cyfrowym
wyjściem. Jakość obrazu zdecydowanie lepsza, szczególnie czcionki (brak
"cienia").

Pzdr
Piotr