Re: LG GSA-4120B

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 16:15:41 MET DST

budweiser wrote:
> Witam ma ktos moza ta nagrywarke LG GSA-4120B chodzi mi glownie o
> jakos nagranych plyt i jak sobie radzi z nagrywaniem DVD+RW dokladnie
> TDK x4
Taką właśnie mam nagrywarkę i takich właśnie płyt używam.
(oprócz DVD-RAM, dla których właśnie zdecydowałem się na LG).
Ostatnio mało nagrywam, wcześniej pod windą formatowałem
DVD+RW na UDF i zapisywałem jak na dysku - polecam.

Płyt 1-razowych nie nagrywałem - nie mogę nic powiedzieć :)

Nie mam/miałem żadnych problemów.

Natomiast tyle, co słyszałem, że nagrywarki LG miewają problemy
z nagrywaniem CD - jeżeli dużo nagrywasz CD-ków, zdarza się, że padnie,
albo będzie działać z DVD, a nie będzie działać z CD.

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.