Re: LG GSA-4120B

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Mon 27 Jun 2005 - 14:59:37 MET DST

Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
wiadomości news:d9h3hu$cut$1@inews.gazeta.pl...
> Witam ma ktos moza ta nagrywarke LG GSA-4120B chodzi mi glownie o
> jakos nagranych plyt i jak sobie radzi z nagrywaniem DVD+RW dokladnie TDK
> x4

Niedawno pisałem na grupie o swoim problemie z tą nagrywarką. 60%
Varbatimów - x8 i x16 produkcji MCC nagranych na niej nie chce się czytać w
odtwarzaczach (nagrywarka czyta bez problemu). Wszystkie inne płyty ( w tym
równieć MCC +) nagrywa bez problemu. Do dziś nie wiem dlaczego nie toleruje
akurat tych płty.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow