kłopoty ze staruszkiem na płycie PC Chip M726

Autor: PAweł <pgoralsk_at_bez_spamu.wp.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 13:20:31 MET DST

czy komuś udało się uruchomić w sposób stabilny WXP na kompie z płyta M726
PC Chip z grafiką GeForce 2 MX 400?

Włożyłem do staruszka PIII 550MHZ i w związku z tym podniosłem FSB do
100MHZ.
Po zainstalowaniu WXP co kilkanaście minut komp staje, lub resetuje
się, a po pewnym czasie następuję błąd w config.sys powodujący ogólną odmowę
współpracy:(. i niemożność przywrócenia systemu.

Czy to wrodzony urok:) tej płyty (albo grafiki), czy tez może są inne
powody?