przysmazona plyta glowna

Autor: Krzysiek <leon121_at_nospam.interia.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 13:10:02 MET DST

Witam.

Mam następujący problem. trafiła do mnie płyta ecs 865gV-M delux do której
koleś wsadził odwrotnie pamięć w skutek czego poszedł dymek o dziwo pamięć
po prawidłowym wsadzeniu działa windows się instaluje i wszystko zdaje się
być oki gdyby nie jedna mała rzecz. Mianowicie po starcie płyta krzyczy żeby
wejść do biosu i przywrócić ustawienia domyślne lub nacisnąć f1 gdy wchodzi
do biosu wszystko jest oki mogę zmieniać ustawienia ale gdy che je zapisać
po wciśnięciu klawisza "y" płyta się zwiesza po restarcie nie widać ustawień
. Czy znacie jakiś sposób na zmianie ustawień bios-u i ich zapamiętanie.
Niestety bios jest wlutowany . Ma ktoś jakiś pomysł

z góry dziękuje za pomoc

Krzysiek

PS.

procesor i pamięć wymieniona na inne.