padnięty (ale chyba nie całkiem) dysk Quantum...

Autor: NET <ilawanet_at_op.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 12:30:19 MET DST

...mam taki dysk (Quantum ProDrive ELS) na którym było kilka cennych rzeczy.
Napęd się rozkręca i po chwili zamiera - tzn słychać jak talerz się zatrzymuje i
BIOS go nie widzi;( Co ciekawe po tym jak tak padła jeden raz normalnie ruszył i
system z niego poszedł - ale jak podłączyłem drugi dysk aby zrzucić z niego dane
już nie ruszył:( Czy ktoś może mógłby mi jakoś pomóc? Może da się go w jakiś
nieskomplikowany sposób reaktywować na tyle aby dane zczytać?

Pzdr
NET